Splošni pogoji veljajo za prodajo na spletnem naslovu https://oceanorchids.si.

Podatki o podjetju

OCEAN ORCHIDS d.o.o.
OCEAN ORCHIDS trgovina in storitve d.o.o.
Dobrovnik 115E
9223 Dobrovnik – Dobronak
Matična številka: 1857088000
Davčna številka: SI 64754812
Datum vpisa: 05.08.2003
TRR: SI56 0234 0025 5318 448 pri banki NLB d.d.

S temi Splošnimi pogoji družba Ocean Orchids d.o.o. ureja sklepanje pogodb na daljavo s potrošniki prek svetovnega spleta, kar skladno z Zakonom o varovanju potrošnikov, Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu in Zakonom o elektronskih komunikacijah, predstavlja storitev informacijske družbe, zaradi česar smo dolžni podati spodnje informacije.

Prosimo vas, da splošne pogoje poslovanja pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete.

Ključne informacije

Obiskovalec spletne trgovine (v nadaljevanju: obiskovalec): je uporabnik, ki je preko svetovnega spleta dostopila do spletne strani in trgovine,
Kupec: uporabnik, ki na spletni trgovini uspešno opravi nakup,
Nakup: sklenitev pogodbe na daljavo za nakup izbranih izdelkov preko oddaje spletnega naročila, po objavljeni ceni in v skladu s pogoji ter določili Splošnih pogojev, ki veljajo v času oddaje naročila.

Spletna trgovina je odprta 24 ur na dan. V primeru tehničnih okvar, nadgradenj spletne trgovine ali spletnega strežnika, na katerem trgovina deluje, poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile ali onemogočale uporabo.

Registracija in postopek nakupa

Registracija uporabnika pri naročilu ni potrebna. Za izvedbo naročila je obvezen vnos osebnih podatkov (ime, priimek, naslov, elektronski naslov) in izbor dostave (osebni prevzem, dostava po pošti). V kolikor gre za nakup v imenu podjetja, je obvezen tudi naziv podjetja in davčna številka podjetja.

Način plačila

Plačilo nakupov na spletni trgovini je mogoče opraviti na več načinov.

Plačilo po predračunu je potrebno izvesti v roku 7 dni. V nasprotnem primeru smatramo, da je kupec odstopil od nakupa. Plačilo se šteje za opravljeno z dnem, ko je dal kupec nalog za plačilo banki ali drugi organizaciji za plačilni promet. Naročeni izdelek pošljemo takoj, najpozneje pa v dveh delovnih dneh od prejema sredstev na naš bančnin račun.
Plačilo s plačilnimi karticami preko sistema Stripe (Maestro, Mastercard, Visa).

Račun za opravljen nakup kupec prejme po elektronski pošti.

Dostava in stroški dostave

Dostavo naročenih izdelkov izvaja podjetje Pošta Slovenije d.o.o..

Ob naročilu izdelkov skupne teže do 10 kg in skupne cene izdelkov pod 79,99 € znašajo stroški dostave 6,10 €, pri nakupu nad 80,00 € so stroški pakiranja in dostave 0 €.

Ob naročilu izdelkov skupne teže nad 10 kg in skupne cene izdelkov pod 79,99 € znašajo stroški dostave 7,00 €, pri nakupu nad 100,00 € so stroški pakiranja in dostave 0 €.

Osebni prevzem je možen vsak dan v prodajalni Tropskega vrta Ocean Orchids, Dobrovnik 115 E, 9223 Dobrovnik, po predhodnem plačilu naročila. V primeru osebnega prevzema stroška dostave ni.

Opozorilo: zgoraj navedeni pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Spletna trgovina Ocean orchids dostave v druge države zunaj Republike Slovenije ne ponuja.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme račun na vpisan elektronski naslov.

Previdno zapakirano in dostavljeno v posebni embalaži. 

Naročila, ki jih sprejmemo od ponedeljka do srede, za katera smo dobili potrdilo o plačilu, dostavljamo od torka do petka po vsej Sloveniji.

Naročila, sprejeta od četrtka do nedelje, za katere smo prejeli potrdilo o izvršenem plačilu, dostavljamo vsak naslednji torek po vsej Sloveniji.

Slika je simbolična. Orhideja NI v polnem razcvetu.

Za vprašanja in reklamacije smo dosegljivi na shop@oceanorchids.si.

Popusti, promocijske kode, kode za popust

Občasno preko komunikacijskih kanalov pošljemo promocijsko kodo. Promocijska koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v tem omejenem roku, sicer je neveljavna. Izkoristi se tako, da se na blagajni vnese v posebno okence “kupon” in potrdi s klikom na gumb “Potrdi”. Promocijske kode med seboj niso združljive. Obiskovalec oziroma kupec lahko izkoristi ob vsakem nakupu samo eno promocijsko kodo.

Izdelki in storitve – odstopanja, garancija

Ponudnik se bo po svojih najboljših močeh trudil zagotoviti skladnost rastlin in ažurnost podatkov in fotografij objavljenih v spletni trgovini.

Ponudnik ne zagotavlja popolne identičnosti  rastlin s fotografijo rastline na spletni trgovini, se pa zavezuje da se bo pri izvedbi nakupa čim bolj približal želenemu artiklu iz ponudbe, ter da bodo izbrane rastline oziroma barve cvetja primerne namenu nakupa.

Rastlina zaradi svoje specifike nima garancije. V slednjem primeru se lahko uporabnik pri ponudniku pozanima za konkretne informacije glede morebitne specifike sort in nege rastlin.

V primeru, da uporabnik oceni, da se dostavljen izdelek bistveno razlikuje od naročenega izdelka (informativne fotografije izdelka), lahko dostavljen pošlje po pošti oz. osebno vrne na naslov ponudnika v roku 24 ur od dostave, po predhodnem obvestilu preko e-pošte s priloženo fotografijo kot dokazilom v dnevu prejema pošiljke.

V primeru poškodb ali zlomov vsebine paketa, po predhodnem obvestilu preko e-pošte s priloženo fotografijo kot dokazilom v dnevu prejema pošiljke izdelek zamenjamo; v kolikor menjava ni možna,  vas o tem pisno ali ustno obvestimo in ponudimo najprimernejšo zamenjavo poškodovanega artikla  v vrednosti zneska prejete reklamacije.

V primeru, da se dostavljena rastlina ali artikel res bistveno razlikuje od naročenega, izdelek zamenjamo z novim.

Reklamacije in pritožbe

Ponudnik se bo po vseh močeh trudil izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb.

Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti. Ponudnik bo v 5 (petih) delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka ter si prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Odstop od nakupa

Izpolnite dokument na spodnji povezavi in nam ga pošljite po navadni pošti.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov uporabnika ter podatkov nakupa.

Ponudnik v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

Za varnost je odgovoren tudi Uuorabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost posredovanih osebnih podatkov in ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika.

Varstvo otrok

Ponudnik na spletni strani ne sprejema nakupov od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik na spletni strani ne ponuja vsebin ali Izdelkov, ki so škodljivi za otroke.

Vsaka morebitna komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.